- Dla niego
- 9 grudnia 2021
- 0
Jak "czterokrotnie zwiększyć ruch na swojej stronie" w ciągu jednego tygodnia
Jeden z fryzjerów odkrył, że reklama w MailOnline sprawiła, że jego nowy salon fryzjerski wyróżnia się z tłumu - i czterokrotnie zwiększyła ruch na stronie internetowej w ciągu jednego tygodnia!
Otwieranie nowej firmy w czasie blokady spowodowanej koronawirusem oznacza, że wiele nowych firm nie ma zbyt dobrego startu. Jednak dla tysięcy przedsiębiorców zwlekanie z otwarciem drzwi na dłużej po wielokrotnych blokadach nie wchodziło w grę.
Kiedy Danny Abbott, lat 27, otrzymał ofertę wynajęcia sklepu w Notting Hill w Londynie, aby zrealizować swoją wizję salonu fryzjerskiego, wiedział, że to zbyt dobra okazja, aby ją odrzucić.
Jednak po planowanym otwarciu w listopadzie 2020 roku, wielkie odsłonięcie Common Space musiało zostać opóźnione z powodu kolejnego zamknięcia. Dopiero w kwietniu Danny mógł wreszcie rozpocząć działalność.
Danny mówi: "Byłem w pełni świadomy, że nie jest to najlepszy czas na otwieranie biznesu, ale pomyślałem też, że można to obrócić w dobrą rzecz, ponieważ wiele osób potrzebowało strzyżenia i miało ochotę spróbować czegoś nowego.
"To była również okazja, której nie można było przegapić. Nie ma dużej konkurencji w obszarze, w którym jesteśmy, a my robimy coś innego niż wszyscy".
"Mam wykształcenie architektoniczne, a to, co nas wyróżnia, to podróż i doświadczenie klienta, z układem sklepu podzielonym na różne segmenty.
"Otwierałem już wcześniej sklepy i widziałem szczyty i koryta przy pierwszym otwarciu. Myślę jednak, że gdyby nie koronawirus i gdybyśmy wystartowali w listopadzie zgodnie z planem, mielibyśmy większy ruch".
To właśnie z myślą o MŚP, takich jak Danny's w umyśle, MailOnline uruchomił nową platformę reklamową o nazwie Ad Manager, która pozwala firmom dotrzeć do niektórych z jego 25 milionów czytelników.
Platforma jest prosta w obsłudze - nawet dla osób o słabych umiejętnościach technicznych - i można ją uruchomić w ciągu kilku minut. Po skonfigurowaniu, Twoja kampania może być na żywo i dotrzeć do tysięcy potencjalnych klientów, w ciągu zaledwie 24 godzin. A wszystko to za przystępną cenę!
Danny był jednym z pierwszych przedsiębiorców, którzy skorzystali z nowej platformy Ad Manager i osiągnął niesamowite wyniki, dzięki którym ruch na jego stronie wzrósł czterokrotnie.
Szybkie fakty
Koszt: £3,999.92
Wyświetlenia reklam (ile razy reklamy były oglądane): 1 052 610
Kliknięcia na stronie internetowej: 684
Wyniki: Ogromny wzrost ruchu na stronie internetowej. Wzrost liczby nowych klientów.
Danny mówi: "Ad Manager jest nieoceniony".
Założyciel Common Space mówi: "Dla mnie najważniejsza była świadomość marki - nigdy nie można mieć zbyt wielu ludzi, którzy przyglądają się nowemu biznesowi, takiemu jak mój. Im więcej trakcji możemy stworzyć dla tego, co robimy, jest bezcenne.
'System był bardzo prosty w użyciu. Wcześniej korzystałem z Google Ad Words, ale stwierdziłem, że jest on prostszy w konfiguracji oraz w sposobie rejestrowania danych i wyświetlania ich podczas aktywnej kampanii, z kliknięciami i wrażeniami z kampanii pokazanymi naprawdę wyraźnie.
"W ciągu zaledwie jednego tygodnia nasz ruch w sieci wzrósł czterokrotnie, co jest niesamowite. Są to ludzie, którzy mogą chcieć zarezerwować lub zamówić produkty od nas, lub po prostu przyjść, aby zobaczyć, dlaczego jesteśmy inni.
"Polecam korzystanie z Ad Managera w 100% innym kreatywnym firmom. Dało mi to ogromny zastrzyk pewności siebie. Jesteśmy nową firmą, która rozpoczęła działalność w trudnym okresie i mieliśmy pewne plusy i minusy, ale dzięki takim narzędziom jak Ad Manager naprawdę wierzę, że będzie warto i cieszę się, że zdecydowałam się na kampanię".
Reklama na MailOnline za pomocą nowej platformy Ad Manager umożliwia firmom dotarcie do większej liczby osób w okolicy niż jest to możliwe w przypadku lokalnych tytułów. Co najważniejsze, masz nad nią kontrolę - od budżetu, przez kreację, po grupę docelową.
To Ty decydujesz, do ilu z 25 milionów naszych konsumentów chcesz dotrzeć i w jaki sposób - według kodu pocztowego, zainteresowań i etapu życia.
MailOnline Ad Manager krok po kroku
To takie proste, oto jak możesz zareklamować swój salon w MailOnline:
1. Wybierz swoją reklamę, czy ma to być reklama wizualna czy wideo
2. Ustal swój budżet bez minimalnych wydatków
3. Trafiaj do idealnego klienta z setek kodów pocztowych
4. Zbuduj swoją własną kreację z obrazem i informacjami o produkcie
5. Dokonaj płatności kartą kredytową, bezpiecznie i pewnie.
To jest post sponsorowany we współpracy z MailOnline Ad Manager.
Najnowsze Artykuły
- Ciekawostki
- 24 lutego 2023
- 0
Lojalni klienci, klucz do sukcesu
- Ciekawostki
- 15 lutego 2023
- 0
Karty lojalnościowe, wszystko co musisz wiedzieć
Kategorie
- Dla niego 50
- Dla niej 6
- Kariera 25
- Ciekawostki 41