- Dla niego
- 24 grudnia 2021
- 0
Dlaczego MailOnline Ad Manager jest opłacalnym sposobem reklamy dla fryzjerów?
Mail Metro Media uruchomiła MailOnline Ad Manager - samoobsługową platformę dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), takich jak salony fryzjerskie, która po raz pierwszy umożliwia łatwe i skuteczne zarządzanie własnymi kampaniami reklamowymi w ramach internetowego portfolio MailOnline, Metro.co.uk i iNews.co.uk.
W miarę jak zamykane są sklepy, a firmy otwierają się na nowo, MailOnline Ad Manager zapewni MŚP dostęp do potencjalnych klientów, którzy stanowią 10 milionów dorosłych Brytyjczyków codziennie korzystających z cyfrowego portfolio Mail Metro Media.
Dzięki temu, że minimalne wydatki nie są wymagane, a stawki są konkurencyjne w stosunku do reklam w serwisach społecznościowych, wyszukiwarkach i tytułach lokalnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz firmy lokalne mogą teraz rezerwować i tworzyć własne ukierunkowane kampanie reklamowe na żywo w najbardziej zaangażowanym serwisie informacyjnym w Wielkiej Brytanii - MailOnline, a także w serwisach Metro.co.uk i iNews.co.uk.
Dominic Williams, dyrektor wykonawczy ds. reklamy w Mail Metro Media, mówi: "Małe przedsiębiorstwa są podstawą brytyjskiego rynku, a ponieważ wiele z nich zostało ciężko doświadczonych przez bezprecedensową globalną pandemię, Mail Metro Media chce im pomóc w powrocie do normalności poprzez wspieranie ich sukcesów w tych trudnych czasach.
"MailOnline Ad Manager usprawni proces reklamowy dla MŚP, dzięki czemu będą one mogły z powodzeniem i skutecznie tworzyć niedrogie i ukierunkowane kampanie cyfrowe, które dotrą do ich klientów.
"Widzieliśmy, jak wielki sukces odniosły duże marki reklamujące się u nas, a teraz każda firma w Wielkiej Brytanii może skorzystać z naszej skali i zaangażowania".
Ta innowacyjna inicjatywa zapewnia małym firmom możliwość dotarcia do większej liczby dorosłych we wszystkich regionach Wielkiej Brytanii niż kiedykolwiek wcześniej. Zapewnia ona MŚP dostęp do reklamy hiperlokalnej, docierającej do odpowiednich klientów, którzy są ukierunkowani według kodu pocztowego, zainteresowań i etapów życia.
MailOnline Ad Manager oferuje bardzo konkurencyjne stawki, a formaty reklam można kupić i skonfigurować w kilku prostych krokach, przy czym kampanie na żywo można rozpocząć w ciągu 24 godzin.
Martin Clarke, wydawca dmg media, powiedział: "Ponieważ MŚP stanowią 99,9% populacji przedsiębiorstw i odpowiadają za trzy piąte zatrudnienia w brytyjskim sektorze prywatnym*, wierzymy, że MailOnline Ad Manager pomoże im dotrzeć do klientów, dzięki czemu ich drzwi będą otwarte teraz i w przyszłości".
"Po przełomowym funduszu reklamowym DMGT o wartości 5 milionów funtów uruchomionym w 2020 roku w celu wspierania małych firm, jesteśmy zaangażowani w zapewnienie sukcesu tej niezwykle ważnej części brytyjskiej gospodarki".
Możesz użyć kodu mmm2021, który daje 25% zniżki na jedno zamówienie, jeśli zostanie użyty przed końcem maja.
To jest post sponsorowany we współpracy z The MailOnline Ad Manager.
Najnowsze Artykuły
- Ciekawostki
- 24 lutego 2023
- 0
Lojalni klienci, klucz do sukcesu
- Ciekawostki
- 15 lutego 2023
- 0
Karty lojalnościowe, wszystko co musisz wiedzieć
Kategorie
- Dla niego 50
- Dla niej 6
- Kariera 25
- Ciekawostki 41