- Ciekawostki
- 28 grudnia 2022
- 0
Wskazówki z Pinteresta, jak zdobyć klientów w swoim salonie kosmetycznym
- Strona główna
- Blog AgendaPro Estetyka
- Porady z Pinteresta, jak zdobyć klientów w swojej ...
Pinterest to sieć społecznościowa, w której każdy użytkownik zapisuje swoje ulubione strony poprzez obrazy lub infografiki zwane "pinezkami". Platforma działa jak cyfrowa tablica, piny są zorganizowane w tablicach i są zwykle podzielone według zainteresowań, najciekawsze jest to, że można je udostępniać wśród członków sieci.
Jest to narzędzie wybitnie wizualne, jest to również jedna z platform najczęściej używanych przez kobiecą publiczność, dlatego powinieneś uwzględnić ją w strategii marketingu cyfrowego swojego centrum estetycznego.
Ale po co używać Pinteresta, skoro mogę udostępniać treści w innych sieciach?
Mniejsza konkurencja, większa szansa na dotarcie do odbiorców i rozpowszechnienie Twoich treści. Pomyśl o liczbie znanych Ci kosmetyczek, które korzystają z Facebooka - ile znanych Ci estetek aktywnie korzysta z Pinteresta? Może nie znasz żadnego lub znasz bardzo niewiele.
Korzystanie z Pinteresta jest jak posiadanie mostu między Tobą a Twoim klientem. Aby przekształcić Pinterest w jedno z głównych źródeł ruchu dla Twojego biznesu powinieneś skupić się na:
Zdjęcia:
Zdjęcia, które wrzucasz na Pinterest muszą być atrakcyjne, oryginalne, jeśli cokolwiek wyróżnia Pinterest to fakt, że jest to medium szczególnie wizualne, dlatego im wyższą jakość mają Twoje zdjęcia, tym lepsze efekty uzyskasz.
Strategia:
Jak we wszystkich portalach społecznościowych, 20% promocji i 80% dobrej treści. Zasadniczo model jest taki sam, interakcja na portalach społecznościowych jest kluczem do sukcesu, dlatego jeśli udostępniasz treści od innych pinnerów, masz większe szanse, że oni przypną Twoje treści.
Linkowanie:
Pinterest pozwala na powiązanie swojego serwisu ze stroną internetową, ale musisz być mądry, nie wysyłaj odbiorców na stronę główną, aby musieli wrócić i szukać treści związanych z obrazem, w który kliknęli, wyślij użytkownika bezpośrednio do miejsca, w którym chcą się znaleźć.
Twoja strona internetowa:
Tutaj jest duży klucz, jeśli Pinterest pomaga Ci w przechwytywaniu ruchu, Twoja strona musi być gotowa na jego przyjęcie i konwersję wizyty w sprzedaż. Jeśli istnieje również opcja przypięcia postu, możesz uzyskać więcej odwiedzin dzięki wygenerowanemu efektowi wirusowemu.
Słynne "Słowo kluczowe":
Słowa kluczowe mają kluczowe znaczenie na Pintereście, ponieważ posty na poszczególnych tablicach są pozycjonowane w wynikach wyszukiwarki według słów oznaczonych lub nie w treści. Twórz angażujące tytuły tablic - to klucz do skłonienia odbiorców do wejścia na Twoje tablice.
Nie wszystko sprowadza się do sprzedaży:
Twórz i nagłaśniaj tablice tematyczne, nie tylko sprzedażowe, pamiętaj, że chodzi o zaangażowanie odbiorców, wtedy możesz ich skierować na swoją stronę. Spróbuj znaleźć równowagę między bezpośrednim i subtelnym, tak aby nie było oczywiste, że jesteś zdesperowany, aby sprzedać.
Szczerze mówiąc, nie ma jednej formuły na sukces z Twoją firmą na Pinterest, ale te zalecenia będą dobrym miejscem do rozpoczęcia.
Pamiętaj, że ta sieć jest jedną z ulubionych przez kobiety, ponieważ mają one możliwość planowania swoich zakupów, projektów, zbierania pomysłów i mają swoisty katalog wszystkiego, czego potrzebują i chcą; masz więc wiele możliwości, aby wykorzystać Pinterest dla swojego biznesu.
Najnowsze Artykuły
- Ciekawostki
- 24 lutego 2023
- 0
Lojalni klienci, klucz do sukcesu
- Ciekawostki
- 15 lutego 2023
- 0
Karty lojalnościowe, wszystko co musisz wiedzieć
Kategorie
- Dla niego 50
- Dla niej 6
- Kariera 25
- Ciekawostki 41