- Ciekawostki
- 29 czerwca 2022
- 0
Jak mieć udany klub żywieniowy?
- Strona główna
- Blog AgendaPro Health
- Jak mieć klub zdrowia ...
Wśród wielu lekcji, których nauczył nas Covid-19 confinement, była refleksja i świadomość prawdziwej wartości zdrowia. Wpłynęło to pozytywnie na branżę wellness, czyniąc ją bardziej dochodową, co jest trendem, który ma się nadal rozwijać.
Zapobieganie chorobom, medytacja, ćwiczenia i lepsze odżywianie są obowiązkowe w tym skomplikowanym globalnym środowisku, a przede wszystkim tworzenie przestrzeni, które promują odczuwanie zdrowia i zapobiegają chorobom. Co może być bardziej rozsądne niż dołączenie do klubu żywieniowego?
Żywienie: dochodowy biznes z potencjałem ekonomicznym
Na całym świecie ludzie coraz częściej dbają o swoje samopoczucie, zapobiegają chorobom, utrzymują dobrą formę i dbają o zdrowie. Wystarczy spojrzeć na sieci społecznościowe, aby przekonać się, że piosenkarze, aktorzy, pisarze i celebryci ze wszystkich dziedzin życia poświęcają dużą część swoich postów na wellness.
Dlatego też popyt na tego typu suplementy stał się niemal nieskończony, ponieważ każdego dnia pojawia się wiele alternatyw, aby zadowolić społeczeństwo, które nie szuka już najlepszego stosunku ceny do wartości, ale teraz dodaje wkład odżywczy, zdrowy.
Niewątpliwie wymaga to od specjalistów zapewnienia tym konsumentom spersonalizowanych porad dotyczących tego, które produkty pomagają im dobrze się odżywiać i zachować zdrowie.
Sprzedaż zdrowych produktów to jedna z wartości dodanych, która z pewnością przyniesie korzyści dobrze prosperującemu klubowi dietetycznemu, ponieważ będzie on nie tylko miejscem spotkań i edukacji na rzecz dobrego zdrowia, ale także rozwiąże problem ze znalezieniem idealnych produktów, a jeszcze lepiej, jeśli doda się do tego promocje i korzyści.
Wśród konsumentów rośnie świadomość znaczenia dobrego odżywiania. Autorka Victoria Jackson z bloga The Wellbar Journal, donosiła w międzynarodowych mediach, że wybór zdrowszego stylu życia przez pokolenie millenialsów jest swego rodzaju odpowiedzią na ekscesy poprzednich pokoleń.
"My (uważam się za millenialsów) szukamy równowagi w naszym życiu. Cenimy jakość i etykę ponad ilość. Jesteśmy pokoleniem, które jako dzieci padło ofiarą boomu na przetworzone i śmieciowe jedzenie. A w dobie łączności, gdzie informacja jest wszędzie, możemy sami decydować o sobie, a to co wybieramy to postawienie na dobrą jakość życia, związaną z tym co robimy, jemy i konsumujemy".
Ze swojej strony renomowana publikacja Forbes oszacowała znaczny wzrost liczby diabetyków, tak że zdrowe odżywianie staje się jeszcze ważniejsze w sposób odwrotnie proporcjonalny; podczas gdy jest coraz więcej osób z chorobami związanymi z żywnością, takimi jak cukrzyca, nadciśnienie, wysoki poziom cholesterolu, anemia, stłuszczenie wątroby i niedożywienie.
Podobnie, przewlekłe warunki prowadzące do otyłości są kolejną ważną okazją do posiadania wizji, jak mieć udany klub żywieniowy, który będzie trwał przez wiele lat, ponieważ potrzeba czasu, aby odwrócić ten trend spowodowany złymi nawykami.
Jak mieć udany klub żywieniowy?
Potrzeby rynku już są, teraz trzeba znaleźć odpowiednie miejsce na jego ustawienie - zwłaszcza ze względu na ograniczenia nadane przez Covid-19. Musi mieć zamkniętą przestrzeń, która spełnia wszystkie normy higieniczne, a także jest wystarczająco duża, aby mieć obszar przeznaczony do rejestracji i opieki nad członkami, a także inne dla działalności i sprzedaży środków produkcji i produktów specjalistycznych.
W obecnych warunkach istotne jest również oferowanie obsługi imprez firmowych, a także metod szkoleniowych wspierających dobre odżywianie oraz konsultacji ze specjalistami w celu śledzenia każdego indywidualnego przypadku.
Ważne jest, aby oferować produkty popierane przez dietetyków i marki cieszące się dużym uznaniem, a także mieć rzecznika, który wyjaśni wątpliwości. Musimy również pokazywać filmy edukacyjne w pokojach pacjentów, a także na różnych portalach społecznościowych, których obecnie jest coraz więcej.
A przede wszystkim musimy mieć platformę, która staje się bezpośrednim kanałem z pacjentami i entuzjastami dobrego odżywiania, aby zdobyć więcej zwolenników i generować kampanie, które zwiększają wiarygodność i stają się najlepszym narzędziem komunikacji. Za jego pośrednictwem możesz wysyłać cotygodniowe wskazówki, dzięki czemu zawsze są poinformowani i zyskują Twoje zaufanie.
Jeśli chcesz mieć swój własny klub żywieniowy, oto poniższe zalecenia:
-
Utwórz własny krąg towarzyski osób, z którymi będziesz się spotykać codziennie lub dwa dni w tygodniu, aby monitorować ich postępy w przestrzeganiu zasad dobrego odżywiania. Możesz skorzystać z zasobów cyfrowych, takich jak grupy na Facebooku, aplikacje takie jak Telegram i Instagram (obecnie szeroko stosowane), aby stworzyć organiczną i solidną społeczność żywieniową pod swoimi wytycznymi lub standardami.
-
Edukacja ludzi o znaczeniu właściwego odżywiania i aktywnego stylu życia, który obejmuje aktywność fizyczną, aby utrzymać optymalny dobrostan między ciałem, duszą i umysłem.
-
Zaproś ludzi do poznania swojego klubu żywieniowego, oferując korzyści, takie jak rozdanie pierwszej darmowej konsultacji lub zaproszenie na zdrowy lunch z każdym członkostwem.
Powiązane artykuły:
- Jak stworzyć hasło żywieniowe
- Jak stworzyć hasło żywieniowe
- Pomysły na stworzenie reklamy dla swojego gabinetu fizjoterapii
Najnowsze Artykuły
- Ciekawostki
- 24 lutego 2023
- 0
Lojalni klienci, klucz do sukcesu
- Ciekawostki
- 15 lutego 2023
- 0
Karty lojalnościowe, wszystko co musisz wiedzieć
Kategorie
- Dla niego 50
- Dla niej 6
- Kariera 25
- Ciekawostki 41