- Ciekawostki
- 13 grudnia 2022
- 0
Jak dzięki pozytywnym recenzjom przyciągnąć do salonu więcej klientów?
- Strona główna
- Blog AgendaPro Beauty
- Jak przyciągnąć więcej klientów do ...
Jednym z najcenniejszych wpływów, jeśli chodzi o podjęcie decyzji o zakupie, są recenzje w Internecie. Klient 2.0 korzysta z internetu, aby dowiedzieć się, jakie były doświadczenia innych użytkowników z daną usługą. Sukces Twojego biznesu zależy w dużej mierze od tego, jak korzystne lub druzgocące są te komentarze.
Konkretnie rzecz ujmując, niezwykle ważne jest, aby osoby przychodzące do Twojego salonu były nie tylko zadowolone z efektów, ale również polecały innym klientom uczęszczanie do niego. Ale jak przyciągnąć więcej klientów do swojego salonu za pomocą pozytywnych recenzji?
1. Nie udawaj ich.
Recenzje w mediach społecznościowych są tak wirusowe, że mogą uczynić lub złamać twój biznes. Mając świadomość ich znaczenia, wiele firm ulega pokusie samodzielnego ich generowania, co często przynosi efekt odwrotny do zamierzonego: traci wiarygodność i traci twarz.
2) Właściwe obchodzenie się z krytyką
Zawsze znajdą się klienci, którzy będą niezadowoleni z efektów. Jednak najgorsze, co możesz zrobić, to zignorować ich komentarze lub je usunąć. Jeśli przeczytasz nieprzyjemną recenzję na swoim fanpage'u, natychmiast zareaguj i poproś nadawcę o sugestie dotyczące poprawy usługi. Dzięki temu poczujesz się wzięty pod uwagę i sytuacja nie będzie eskalować.
3. Zachęcaj do pozytywnej interakcji na portalach społecznościowych
Generalnie ludzie podkreślają to, co negatywne, nad tym, co pozytywne. Oznacza to, że znacznie częściej otrzymujemy komentarze od osób niezadowolonych niż od tych, które są zachwycone Twoją usługą. Aby negatywne recenzje nie wyróżniały się w sieciach, subtelnie zachęcaj swoich klientów do polecania Ciebie. lojalni klienci Jak? Poprzez ich identyfikację, przeprowadzenie badań satysfakcji za pośrednictwem oprogramowania do zarządzania i rozszerzenie zaproszenia do pozostawienia pozytywnej recenzji.
Pamiętaj, że jeśli zastanawiasz się, jak przyciągnąć więcej klientów do swojego salonu, główną wskazówką jest. zawsze zapewniają doskonałą obsługęSalon, z którego Twoi odbiorcy są tak zadowoleni, że nie zawahają się go polecić.
Powiązane artykuły:
Wykorzystaj badania satysfakcji do mierzenia sukcesu salonu 2.
Najnowsze Artykuły
- Ciekawostki
- 24 lutego 2023
- 0
Lojalni klienci, klucz do sukcesu
- Ciekawostki
- 15 lutego 2023
- 0
Karty lojalnościowe, wszystko co musisz wiedzieć
Kategorie
- Dla niego 50
- Dla niej 6
- Kariera 25
- Ciekawostki 41