- Ciekawostki
- 27 stycznia 2023
- 0
Dlaczego ważne jest, aby Twoje centrum było dostępne z telefonów komórkowych?
- Strona główna
- Blog AgendaPro
- Dlaczego ważne jest, aby twój ...
Czy wiesz, że w Ameryce Łacińskiej wykorzystanie urządzeń mobilnych wzrosło o 740% w latach 2011-2015? Liczba, która jest związana z wieloma akcjami online, które możemy wykonać z tych urządzeń, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy.Co z Chile? Na poziomie krajowym 79,2% dostępów do Internetu odbywa się z telefonów komórkowych, co podkreśla wzrost przeglądania stron za pomocą smartfonów.
Taki scenariusz odzwierciedla, jak ważne jest, aby Twój salon kosmetyczny online był zoptymalizowany pod kątem urządzeń inteligentnych, a najlepiej miał atrakcyjny, prosty i przejrzysty interfejs, który umożliwia natychmiastowy dostęp i jest łatwy w nawigacji. Niezbędne cechy w czasach, gdy konsument wymaga wysokiej jakości usług. Co więcej, dla marek scenariusz jest bardziej złożony, ponieważ - oprócz szerokiej konkurencji na rynku - muszą wiedzieć, gdzie znaleźć i jak przykuć uwagę potencjalnych klientów.
Pierwszymi, którzy skorzystają z posiadania salonu kosmetycznego online są Twoi klienci. Będą mieli dostęp z każdego miejsca do:
- Poznaj swój zespół, oferowane usługi i produkty oraz zarezerwuj wizytę.
- Szybciej dokonuj zakupów i płatności.
- Otrzymuj oferty, rabaty i ekskluzywne korzyści.
- Dowiedz się o wydarzeniach, w których będziesz brał udział jako marka.
- Zadaj pytanie lub zamieść komentarz w sekcji kontaktowej.
- Zapisz się na swoją stronę.
Strony responsywne czyli jak być na wszystkich
W dzisiejszych czasach duża liczba marek i modeli smartfonów, tabletów i innych urządzeń mobilnych sprawia, że Twoja strona musi dostosować się do wszystkich formatów i rozmiarów. Dlatego też konieczne jest, aby Twoja strona była responsywna - pojęcie to odnosi się do projektowania i tworzenia stron dostosowujących się do każdego rodzaju ekranu.
Niektóre korzyści z wdrożenia witryny o tych cechach to:
- Poprawiona użyteczność. Ponieważ strona dostosowuje się do urządzenia, z którego użytkownik wchodzi na nią, poruszanie się po niej jest znacznie łatwiejsze i bardziej intuicyjne.
- Większa widoczność. Obecność Twojej witryny w wyszukiwarkach zwiększa się dzięki posiadaniu responsywnego projektu, ponieważ nie ma potrzeby duplikowania treści, a Twoje strategie SEO są zoptymalizowane poprzez kierowanie ich na jedną stronę internetową.
- Optymalizacja zasobów. Minęły już czasy, kiedy najpierw tworzono stronę dla komputerów stacjonarnych, a następnie, jeśli pozwalały na to zasoby, tworzono stronę dla dostępu ze smartfonów. Odpowiadając na dane, które przejrzeliśmy na początku, projektowanie i tworzenie stron skupia się dziś na mobile.
Jeśli Twój salon kosmetyczny online dostosuje się do potrzeb dzisiejszych konsumentów - a dodatkowo towarzyszyć mu będzie dobra obsługa face-to-face - możesz być pewien, że zyskasz preferencje i zaufanie swoich klientów. Dlatego priorytetem jest dostarczenie optymalnego doświadczenia przeglądania stron, które nie tylko przyciągnie klientów i zwiększy sprzedaż, ale także wpłynie na to, jak użytkownicy postrzegają Twoją markę.
Czy brzmi to jak atrakcyjny scenariusz? Przeanalizuj swoją stronę internetową i jeśli nie jest ona jeszcze zoptymalizowana pod kątem urządzeń inteligentnych, pracuj nad odwróceniem tej sytuacji. Nawet na stronie Google Developers jest kilka rzeczy, które mogą Cię naprowadzić na to zadanie, np. gdzie zrobić test optymalizacji mobilnej.
Odważ się na to wyzwanie, Twoi klienci i przyszli użytkownicy na pewno to docenią!
Najnowsze Artykuły
- Ciekawostki
- 24 lutego 2023
- 0
Lojalni klienci, klucz do sukcesu
- Ciekawostki
- 15 lutego 2023
- 0
Karty lojalnościowe, wszystko co musisz wiedzieć
Kategorie
- Dla niego 50
- Dla niej 6
- Kariera 25
- Ciekawostki 41