- Ciekawostki
- 9 stycznia 2023
- 0
5 kluczowych kroków zatrzymania klienta
- Strona główna
- Blog AgendaPro
- 5 kluczowych kroków lojalności klientów ...
Lojalność klientów nie jest łatwym zadaniem. Aby chcieli wrócić i wybrać Twój salon jako pierwszy wybór, ich doświadczenie musi być idealne. Słuchanie ludzi, posiadanie dobrego sprzętu i oferowanie dobrej obsługi to niektóre z kluczowych kroków do osiągnięcia tego celu.
1. Zrozumieć klienta
Od koloru oczu po kształt ciała - każdy klient jest inny. Jednym z Twoich zadań jest pomóc im poczuć się komfortowo w swoim stylu i zaproponować najlepsze zabiegi. Lojalność klientów polega w dużej mierze na uważnym wsłuchiwaniu się w ich oczekiwania i potrzeby.
2. Spraw, by klient czuł się komfortowo
Stworzenie dobrej atmosfery jest niezbędne do zapewnienia dobrego doświadczenia w salonie. Odpowiednie oświetlenie i lustra, podawanie herbaty lub kawy oraz dobra muzyka w tle to tylko niektóre ze strategii, które warto zastosować. Klient, który ma dobre doświadczenia, będzie chętnie wracał.
3. Bądź przygotowany
Zanim otworzysz drzwi każdego ranka, upewnij się, że masz wszystkie produkty, których potrzebujesz, aby wykonywać swoją pracę i spełniać wymagania klientów. Jeśli osoba stwierdzi, że nie może poddać się zabiegowi, ponieważ nie uzupełniłeś zapasów kremu do włosów lub farby do włosów, może pomyśleć, że nie jesteś dobrze przygotowany.
4. Przyjmij informację zwrotną
Nie ma lepszego sposobu, aby dowiedzieć się, jak radzi sobie Twój salon, niż słuchanie samych klientów. Informacja zwrotna jest ważna, ponieważ dostarcza cennych informacji, które pozwalają na usprawnienie działalności.
Odpowiadaj na komentarze swoich klientów i nie ignoruj negatywnej krytyki. Ludzie doceniają to, gdy firma wie, jak przyjąć skargę i jest gotowa ją obsłużyć.
5. Poprawa komunikacji
Ostatnim krokiem jest komunikacja. Jednym z kluczy do budowania lojalności klientów jest utrzymywanie kontaktu. Upewnij się, że posiadasz dane każdej osoby, która wchodzi do Twojego lokalu. Dzięki temu możesz wysyłać powiadomienia o zniżkach czy nowych zabiegach.
Stosując się do tych wskazówek, sprawisz, że Twój salon będzie się wyróżniał, utrzymując preferencje swoich klientów i przyciągając nowe perspektywy.Sprawdź!
Najnowsze Artykuły
- Ciekawostki
- 24 lutego 2023
- 0
Lojalni klienci, klucz do sukcesu
- Ciekawostki
- 15 lutego 2023
- 0
Karty lojalnościowe, wszystko co musisz wiedzieć
Kategorie
- Dla niego 50
- Dla niej 6
- Kariera 25
- Ciekawostki 41